Z-ca Dyrektora ds. Ewidencji i Świadczeń
I.Przedmiot
kontroli:
Terminowość wydawania decyzji o utracie statusu osoby bezrobotnej z powodu niestawiennictwa - wieloosobowe stanowisko orzecznictwa.
II.Termin
kontroli 09.12-30.12.2010 r.
Uwaga: Plik do pobrania Protokół
kontroli z dnia 31.12.2010
Z-ca Dyrektora ds. Ewidencji i Świadczeń
I.Przedmiot
kontroli:
Przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych przez pracowników wieloosobowego stanowiska ds projektów
II.Termin
kontroli 24.12.2010 r.
Uwaga: Plik do pobrania Protokół
kontroli z dnia 24.12.2010
Z-ca Dyrektora ds. Ewidencji i Świadczeń
I.Przedmiot
kontroli:
Przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych przez pracowników wieloosobowego stanowiska statystyki i informatyki.
II.Termin
kontroli 17.12.2010 r.
Uwaga: Plik do pobrania Protokół
kontroli z dnia 17.12.2010
Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń
I. Przedmiot
kontroli: Prawidłowość wprowadzania kart rejestracyjnych do systemu informatycznego PULS.
II. Termin
kontroli: 15.11-19.11.2010r.
Uwaga: Plik do pobrania Protokół
kontroli z dnia 22.11.2010
Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń
I. Przedmiot
kontroli: Prawidłowość wydawania decyzji oraz dokonywania wypłat świadczeń dla osób skierowanych na staż i szkolenia.
II. Termin
kontroli: 09.11-10.11.2010r.
Uwaga: Plik do pobrania Protokół
kontroli z dnia 10.11.2010
Kierownik Działu Pośrednictwa i Poradnictwa Zawodowego
I. Przedmiot
kontroli:
- postępowanie przy podejmowaniu kontaktu z nowym pracodawcą – efektywność działań,
- sposób prowadzenia i efektywność zajęć grupowych podwyższających
poziom wiedzy osób bezrobotnych i poszukujących pracy na temat
niezbędnych dokumentów aplikacyjnych, przygotowania się do rozmowy
kwalifikacyjnej, metod poszukiwania pracy – w ramach udzielanych
informacji zawodowych,
- sposób prowadzenia i efektywność szkoleń z zakresu aktywnego poszukiwania pracy.
II. Termin kontroli: 01.01-30.06.2010r.
Uwaga: Plik do pobrania - Protokół
kontroli z dnia 12.07.2010
Z-ca Dyrektora ds. Ewidencji i Świadczeń
I.Przedmiot
kontroli:
Przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych przez pracowników Działu Pośrednictwa i Poradnictwa Zawodowego.
II.Termin
kontroli 12 - 13.07.2010 r.
Uwaga: Plik do pobrania Protokół
kontroli z dnia 13.07.2010
Kierownik Działu Pośrednictwa i Poradnictwa Zawodowego
I. Przedmiot
kontroli:
- postępowanie przy podejmowaniu kontaktu z nowym pracodawcą – efektywność działań,
- sposób prowadzenia i efektywność zajęć grupowych podwyższających poziom wiedzy osób bezrobotnych i poszukijących pracy na temat niezbędnych dokumentów aplikacyjnych, przygotowania się do rozmowy kwalifikacyjnej, metod poszukiwania pracy – w ramach udzielanych informacji zawodowych,
- sposób prowadzenia i efektywność szkoleń z zakresu aktywnego poszukiwania pracy.
II. Termin kontroli: 01.01-30.06.2010r.
Uwaga: Plik do pobrania - Protokół
kontroli z dnia 13.07.2010
Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń
I. Przedmiot
kontroli: Prawidłowość aktualizacji kart rejestracyjnych w Systemie Informatycznym PULS w związku z utratą statusu bezrobotnego.
II. Termin
kontroli: 14.06-16.06.2010r.
Uwaga: Plik do pobrania Protokół
kontroli z dnia 17.06.2010
Z-ca Dyrektora ds. Ewidencji i Świadczeń
I.Przedmiot kontroli: Przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych przez pracowników archiwum.
II.Termin kontroli 01.04.2010 r.
Uwaga: Plik do pobrania Protokół kontroli z dnia 01.04.2010
Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń
I. Przedmiot kontroli: Obsługa Systemu Informatycznego PULS w zakresie aktualizacji w Systemie Informatycznym w aplikacji FO (formalna obsługa).
II. Termin kontroli: 15.03-19.03.2010r.
Uwaga: Plik do pobrania Protokół kontroli z dnia 22.03.2010
Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń
I. Przedmiot kontroli: Wydawanie decyzji oraz przygotowanie list wypłat świadczeń dla osób bezrobotnych nabywających prawo do zasiłku w miesiącu lutym 2010r.
II. Termin kontroli: 09.03-10.03.2010r.
Uwaga: Plik do pobrania - Protokół kontroli z dnia 12.03.2010
Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń
I. Przedmiot kontroli: Prawidłowość wprowadzania kart rejestracyjnych do Systemu Informatycznego PULS, ze szczególnym uwzględnieniem zgłaszania do ubezpieczenia zdrowotnego bezrobotnych i członków ich rodzin, prawidłową klasyfikacją do statystyki zawodów klientów rejestrujących się oraz prawidłowym nazewnictwem ulic.
II. Termin kontroli: 01.02-03.02.2010r.
Uwaga: Plik do pobrania - Protokół kontroli z dnia 04.02.2010