Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Strona główna www.pupgdynia.pl
Logo Powiatowego Urzędzu Pracy w Gdyni
bip.gov.pl
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę

>> Kontrole przeprowadzone w PUP Gdynia - Rok 2007

Kierownik Działu Instrumentów Rynku Pracy

I. Przedmiot kontroli:

  • kontrola objęła poprawność rozpatrywania wniosków o przyznanie dodatku aktywizacyjnego, przygotowania decyzji związanych z tym świadczeniem oraz list wypłat dotyczących dodatku aktywizacyjnego.

II. Termin kontroli:

  • 01.10..-05.12.2007 r.

Plik do pobrania:


Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń

I. Przedmiot kontroli:

  • kontrola objęła  wydawanie decyzji oraz dokonywanie wypłat świadczeń dla osob skierowanych na staż, szkolenia oraz do przygotowania zawodowego finansowanego ze środków EFS.

II. Termin kontroli:

  • 12.11.-13.11.2007 r.

Plik do pobrania:


Główny Księgowy Działu Finansowo- Księgowego

I. Przedmiot kontroli:

  • kontrola dokumentów księgowych Funduszy Pracy pod względem ich kompletności, zgodności dekretowania z księgowaniem, prawidłowości ujmowania wydatków w odpowiednie paragrafy klasyfikacji budżetowej, terminowości dokonywania płatności.

II. Termin kontroli:

  • 03.11.-07.11.2007 r.

Plik do pobrania:


Z-ca Dyrektora ds. Rynku Pracy

I. Przedmiot kontroli:

  • Kontrola przeprowadzona w zakresie kompletności dokumentacji beneficjentów ostatecznych w realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni projektach współfinansowanych ze środków EFS

II. Termin kontroli:

  • 28.09.2007 r.

Plik do pobrania:


Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń

I. Przedmiot kontroli:

  • Obsługa Systemu Informatycznego PULS w zakresie aplikacji FO.

II. Termin kontroli:

  • 17.09.-21.09.2007 r.

Plik do pobrania:


Kierownik Referatu Organizacyjnego

I. Przedmiot kontroli:

  • Kontroli podlegała maszyna do frankowania oraz druki ścisłego zarachowania.

II. Termin kontroli:

  • 05.09.2007 r.

Plik do pobrania:


Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń

I. Przedmiot kontroli:

  • kontrola objęła  prawidłowość wprowadzania kart rejestracyjnych do Systemu Informatycznego PULS, ze szczególnym uwzględnieniem przyznawania prawa do zasiłku dla bezrobotnych oraz zgłoszenia do ubezpieczenia zdrowotnego bezrobotnych i członków ich rodzin.

II. Termin kontroli:

  • 27.08.-30.08.2007 r.

Plik do pobrania:

 


Kierownik Działu Pośrednictwa i Poradnictwa Zawodowego

I. Przedmiot kontroli:

Kontrolą objęto następujące zakresy działań pracowników Działu:
  • realizacja ofert pracy
  • prowadzenie spotkań informacyjnych
  • obsługa osób poszukujących pracy za granicą

II. Termin kontroli:

  • 02.07.2007r. - 26.07. 2007 r.

Plik do pobrania:


Z-ca Dyrektora ds. Ewidencji i Świadczeń

I. Przedmiot kontroli:

  • zakresu przestrzegania zasad instrukcji kancelaryjnej przez pracowników wieloosobowego stanowiska orzecznictwa

II. Termin kontroli:

  • 11.06. - 12.06. 2007 r.

Plik do pobrania:


Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń

I. Przedmiot kontroli:

  • przedmiotem kontroli było wydawanie decyzji oraz przygotowanie list wypłat świadczeń dla osób skierowanych na szkolenia, staż i przygotowanie zawodowe w miejscu pracy do wykonywania zawodu.

II. Termin kontroli:

  • 12.03. - 13.03. 2007 r.

Plik do pobrania:

 


Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń

I. Przedmiot kontroli:

  • przedmiotem kontroli była obsługa Systemu Informatycznego PULS w zakresie aplikacji FO (formalna obsługa).

II. Termin kontroli:

  • 05.03. - 09.03. 2007 r.

Plik do pobrania:


Kierownik Działu Pośrednictwa i Poradnictwa Zawodowego

I. Przedmiot kontroli:

Kontrolą objęto dokumentację dotyczącą następujących zakresów:
  • proces aktywizacji noworejestrowanych osób bezrobotnych; 
  • sposoby prowadzenia "Warsztatów aktywnego poszukiwania pracy"; 
  • sposoby pozyskiwania ofert pracy za granicą oraz ich dokumentacja.

II. Termin kontroli:

  • 02.01. - 26.01. 2007 r.

Plik do pobrania:


Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń

I. Przedmiot kontroli:

  • kontrola objęła  prawidłowość wprowadzania kart rejestracyjnych do Systemu Informatycznego PULS, ze szczególnym uwzględnieniem przyznawania prawa do zasiłku dla bezrobotnych oraz zgłoszenia do ubezpieczenia zdrowotnego bezrobotnych i członków ich rodzin.

II. Termin kontroli:

  • 04.01. - 10.01. 2007 r.

Plik do pobrania:


Główny Księgowy Działu Finansowo- Księgowego

I. Przedmiot kontroli:

  • kontrola dokumentów księgowych Budżetu pod względem ich kompletności, zgodności dekretowania z księgowaniem, prawidłowości ujmowania wydatków w odpowiednie paragrafy klasyfikacji budżetowej, terminowości dokonywania płatności.

II. Termin kontroli:

  • 12.11.- 16.11.2007 r.

Plik do pobrania:

Podmiot publikującyPowiatowy Urząd Pracy w Gdyni
WytworzyłBeata Wiśniewska2010-04-18
Publikujący Beata Grodkowska - Administrator BIP 2010-04-18 15:46
Modyfikacja Beata Sparzak - Redaktor BIP 2019-02-04 14:11
Valid HTML 4.01 Transitional
Wygenerowano: 18 maja 2024r. 11:28:57
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.