Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Strona główna www.pupgdynia.pl
Logo Powiatowego Urzędzu Pracy w Gdyni
bip.gov.pl
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę

>> Kontrole przeprowadzone w PUP Gdynia - Rok 2010

Z-ca Dyrektora  ds.   Ewidencji i Świadczeń

I. Przedmiot kontroli:

  • Terminowość wydawania decyzji o utracie statusu osoby bezrobotnej z powodu niestawiennictwa - wieloosobowe stanowisko orzecznictwa.

II. Termin kontroli:

  • 09.12-30.12.2010 r.

Plik do pobrania:


Z-ca Dyrektora  ds.   Ewidencji i Świadczeń

I. Przedmiot kontroli:

  • Przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych przez pracowników wieloosobowego stanowiska ds projektów

II. Termin kontroli:

  • 24.12.2010 r.

Plik do pobrania:

 


Z-ca Dyrektora  ds.   Ewidencji i Świadczeń

I. Przedmiot kontroli:

  • Przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych przez pracowników wieloosobowego stanowiska statystyki i informatyki.

II. Termin kontroli:

  • 17.12.2010 r.

Plik do pobrania:

 


Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń

I. Przedmiot kontroli:

  • Prawidłowość wprowadzania kart rejestracyjnych do systemu informatycznego PULS.

II. Termin kontroli:

  • 15.11-19.11.2010r.

Plik do pobrania:

 


Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń

I. Przedmiot kontroli:

  • Prawidłowość wydawania decyzji oraz dokonywania wypłat świadczeń dla osób skierowanych na staż i szkolenia.

II. Termin kontroli:

  • 09.11-10.11.2010r.

Plik do pobrania:


Kierownik Działu Pośrednictwa i Poradnictwa Zawodowego

I. Przedmiot kontroli:

  • postępowanie przy podejmowaniu kontaktu z nowym pracodawcą – efektywność działań,
  • sposób prowadzenia i efektywność zajęć grupowych podwyższających poziom wiedzy osób bezrobotnych i poszukujących pracy na temat niezbędnych dokumentów aplikacyjnych, przygotowania się do rozmowy kwalifikacyjnej, metod poszukiwania pracy – w ramach udzielanych informacji zawodowych,
  • sposób prowadzenia i efektywność szkoleń z zakresu aktywnego poszukiwania pracy. 

II. Termin kontroli:

  • 01.01-30.06.2010r. 

Plik do pobrania:


Z-ca Dyrektora  ds.   Ewidencji i Świadczeń

I. Przedmiot kontroli:

  • Przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych przez pracowników Działu Pośrednictwa i Poradnictwa Zawodowego.

II. Termin kontroli:

  • 12 - 13.07.2010 r.

Plik do pobrania:


Kierownik Działu Pośrednictwa i Poradnictwa Zawodowego

I. Przedmiot kontroli:

  • postępowanie przy podejmowaniu kontaktu z nowym pracodawcą – efektywność działań,
  • sposób prowadzenia i efektywność zajęć grupowych podwyższających poziom wiedzy osób bezrobotnych i poszukijących pracy na temat niezbędnych dokumentów aplikacyjnych, przygotowania się do rozmowy kwalifikacyjnej, metod poszukiwania pracy – w ramach udzielanych informacji zawodowych,
  • sposób prowadzenia i efektywność szkoleń z zakresu aktywnego poszukiwania pracy. 

II. Termin kontroli:

  • 01.01-30.06.2010r.  

Plik do pobrania:


Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń

I. Przedmiot kontroli:

  • Prawidłowość aktualizacji kart rejestracyjnych w Systemie  Informatycznym PULS w związku z utratą statusu bezrobotnego.

II. Termin kontroli:

  • 14.06-16.06.2010r.

Plik do pobrania:


Z-ca Dyrektora  ds.   Ewidencji i Świadczeń

I. Przedmiot kontroli:

  • Przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych przez pracowników archiwum.

II. Termin kontroli:

  • 01.04.2010 r.

Plik do pobrania:

 


Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń

I. Przedmiot kontroli:

  • Obsługa Systemu Informatycznego PULS w zakresie aktualizacji w Systemie Informatycznym w aplikacji FO (formalna obsługa).

II. Termin kontroli:

  • 15.03-19.03.2010r.

Plik do pobrania:


Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń

I. Przedmiot kontroli:

  • Wydawanie decyzji oraz przygotowanie list wypłat świadczeń dla osób bezrobotnych nabywających prawo do zasiłku w miesiącu lutym 2010r.

II. Termin kontroli:

  • 09.03-10.03.2010r. 

Plik do pobrania:

 


Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń

I. Przedmiot kontroli:

  • Prawidłowość wprowadzania kart rejestracyjnych do Systemu Informatycznego PULS, ze szczególnym uwzględnieniem zgłaszania do ubezpieczenia zdrowotnego bezrobotnych i członków ich rodzin, prawidłową klasyfikacją do statystyki zawodów klientów rejestrujących się oraz prawidłowym nazewnictwem ulic.

II. Termin kontroli:

  • 01.02-03.02.2010r. 

Plik do pobrania:

Podmiot publikującyPowiatowy Urząd Pracy w Gdyni
WytworzyłBeata Wiśniewska2010-04-18
Publikujący Beata Grodkowska - Administrator BIP 2010-04-18 16:38
Modyfikacja Beata Sparzak - Redaktor BIP 2019-02-04 12:56
Valid HTML 4.01 Transitional
Wygenerowano: 18 maja 2024r. 12:30:57
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.